Hm,lite trött var jag nog...

Jag var nog liiite trött i går kväll. Jag råkad somna ca halv 8 på soffan och jag vaknade ca halv 6 i morse på soffan. TVn va på,lamprna lös och jag påklädd. Men skönt att sova ut... Sitter och bälgar i mig lite kaffe nu medans jag kollar runt andra bloggar. Hoppas det blir fint väder idag. Det är ju Kulturnatten idag så det blir många aktiviteter på stan. Själv ska jag bara kolla på Riddarspelet. Dom har sin eldshow i kväll kl 20 vid Odinslund. Ha en bra dag. Pussi pussi!


Kommentarer
Postat av: Mie

Ops...

Du måste ha en skön soffa du!! :)

Men som du säger, skönt att få sova ut så ordentligt...

2011-09-10 @ 10:56:58
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0