Det blev mer än vad jag hade tänkt...

Åhh,mina fötter! Är nyss hemkommen. Har varit och handlat lite,eller lite å lite...det blev mer än vad jag hade tänkt köpa. Planerad inköp var glögg,en liten lykta till badrummet och sen en jullöpare till köksbordet. Det blev 2 löpare,2 änglahanddukar och 2 prydnadsänglar mer... Men imorgon befarar jag att jag går in på Hemtex igen. Fanns ännu mer fina änglasaker...måste bara ha dom... Nu har jag slängt in en fryspizza i ugnen så jag ska äta snart. Ha en mysig måndagskväll! Pussi pussi!


Kommentarer
Postat av: Mie

Det svåraste med att shoppa är just att hålla sig till shoppinglistan. Det blir gärna mer än man tänkt sig, åtminstone nu när det finns så mycket fint att köpa till advent och jul...

2011-11-25 @ 13:01:55
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0