Måndan är över...

Måndan är nästan över. Imorse var jag först till Svartbäckens förskola. Ska vara där hela veckan...kul kul...! Har varit trött och seg hela dan. Har ont i ryggen,vänstra axeln,vänstra knät och tro det eller ej så va jag klumpig i duschen så jag råkade halka så jag gjorde illa mig i vänstra handled. Fråga mig inte hur jag gjorde men jag halkade... Nåja,jag köpte DVD filmen "Hur många lingon finns i hela världen" idag och den va kanonbra. Skrattade en hel del... Imorgon blir det först förskolan sen fika på Fyris och ska jag vandra vidare till Walmstedtska. Jag går från Central stationen till Svartbäckens förskola. Sen går jag från förskolan till Fyris. Går från Fyris till Walmstedtska och från Walmstedtska till Fyris. Jag bara går å går å går... Nu ska jag jag läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig. Gonatt! Pussi pussi!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

sv: superkul att du var med i dagens blogg! Nu har jag dragit igång veckans blogg tävling, anmäl dig där om du vill :)



länken till tävlingen: http://guevacci.se/2011/august/bli-veckans-blogg.html#comment GOODLUCK! =)

2011-08-30 @ 11:48:13
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0